♥ Oh Jäää!

Sooool idag! Wonderful!! Har solat och mått gott hela förmiddagen. Äntligen lite färg på kroppen! Yeeeeej! =) Lite molnigt nu dock, hmm.. inget regn bara!! Vi ska ju grilla ikväll.

Inga nya framgångar hos A-kassan eller facket heller för den delen. Tekniska fel på telefonlinjen. Pyttsan, det har det varit i flera dagar nu isåfall!!


Handlade lite stuff på Maggan idag, hittade bland annat det nya gröna teet från Friggs med hallonsmak! Jippi! Så tråkigt att bara dricka citron typ hela tiden. Idag fanns det kvar Tor-bröd oxå!! MUMMA!!!!

Veckans Vilken Stil har helt rätt färg dagen till ära: Solgult!!!

image179

Klänning nr 1 är ganska söt. Annars är det rätt lama stassar det bjuds på nuförtiden.
Vart är alla "Oh my God, jag skulle döda för en sån"-klänningar helt plötsligt?

Hur som helst, päronen klipper gräset. Där har du anledningen till att jag sitter här. Ja det + att jag tycker det är funsis att blogga såklart =) Jag passar på att gå ut i naturen en sväng. Ingen fara med vädret visst, solen lyser!

Slut på blogg för tillfället. Åter någon gång ikväll troligtvis.

image178

Dålig bild från i måndags. Kvaliteten på min mobilkamera i mörker saknar ord. Jag menar, vem orkar använda blixten?


Do your thing:
Postat av: Karin

i solen? här är höstväder:( men fint har jag haft.. du också?

Postat av: Carolita

Gillar Drew Barrymores...Eva Mendez är fin oxå..

2007-07-06 @ 18:40:04
URL: http://www.chululi.blogg.se
Postat av: anna

3;an e också rätt fin=)

2007-07-06 @ 22:07:41
URL: http://caboome.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin