♥ Rubrik? Vad är det?

image193   Sjuuukt mycket att göra på jobbet nuförtiden. It almost makes me vomit!
Bara imorgon och torsdag kvar... HURRA!

Är lite osams med mej själv just nu. Fick vittring på ett gammalt span igår, ni har säkert hört mej tjata om honom - Trey? Anyway, han är upptagen nu så jag försöker säga till mej själv att GLÖMMA och låta bli att slösa massa viktiga tankar på en sån här onödig sak, men lyssnar jag? Neeeej! Det är som att prata med en vägg! Crap!

Inga mer drömmar om Mr Segerstedt iaf. Fast det vore ju inget konstigt om det dyker upp något inatt, då jag känner mej helt knas. Är nervös inför lördag, less på jobb, seg med min packning och dessutom verkar kroppen ställa in sig på dvala... Ikväll när jag satt i soffan och tittade på Allsång degade kroppen ur totalt. Jag blev sådär äckligt trött och allmänt seg som man blir en mörk vinterdag. HEMSKT! Det är ju sommar för helsike och allt man ser är gråa moln och regndroppar. Inte konstigt att kroppen blir förvirrad. Själen saknar ljus!!

TUR ATT JAG ÅKER TILL MALLORCA OM 4 DAGAR!!

One Tree Hill nu. Fy jag skäms, jag har inte kollat klart än... men nu är det riktig OTH-quality-time som gäller. Bädda ner mej i sängen och tända ljus. Mmmm mysigt!

We love you dark continent.
Good Night!

Do your thing:
Postat av: ` natta

Åh vad skönt o komma iväg.. hare så bra!! NJUT..

Postat av: Mikaela

XXX är ABSOLUT INTE den person vi bestämde att rata...!
Inga mer drömmar om snygg-Erik, STOP THAT!!
3 dagar kvar till MALLIS!!
Jippie!!

2007-07-25 @ 08:55:03
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin