Sweet!

Hejsan på ER!

image93

Blidde ingen blogg igår. Jag är död när jag kommer hem från en 10-timmars arbetsdag! Nära på iaf...
Men nu är jag här och vad ska jag bjuda er på?

Inte vart hemma så länge faktiskt. Jobbade förmiddag, slutade 12.30 och efter det mötte jag upp min goda gamla vän Mikaela! Yep, that's right... She's back home!! At least for now =/
Fast hon är i underbara Lidköping så tjatar hon om sin "älskade" som är kvar uppe i Ingemansland!
Igår tvivlade jag faktiskt på att hon verkligen stigit på tåget... eller om hon kanske klivit av på fel ställe och hamnat på destination unknown. Skulle inte blivit förvånad! =) Men hon är här! Jag har sett det med mina egna ögon! Hahahah!

Så vad skulle vi då göra denna soliga onsdag om inte ta en fika på Söder? (Precis!)
Efter lite gott i magen stegade vi vidare mot affärerna. Jag hade tänkt mej ett par nya skor men istället köpte jag ett nytt linne på MQ + ett halsband och nya örhängen på Guldfynd. Ooops!
Men halsbandet har jag velat ha länge!! Ända sen Frida hade det på studenten. Att det fortfarande fanns kvar tyder ju på att ödet spelade en roll i det hela. Och alla som känner mej vet att jag inte retas med ödet!! =)
Halsbandet är jätte fint med blåa fjärilar!! Lägger upp en bild om jag orkar framöver.
Linnet var jag tvungen att köpa för det passar perfa i sommar nere på Mallorca!
Och örhängena.. tja, dom ville jag bara ha helt enkelt!

Idag satsar jag och mamma på Friskis redan vid 16.00.
Lyllosarna som är långlediga nu slutade tidigare idag så det passar bra med träning om cirka en timma!
Me, on the other hand, ska jobba hela helgen!
Öken och korv, men du vet... Pengar Pengar!

See Ya'll!


Do your thing:
Postat av: MoggMaster

Tack. Lycka till du med, med friskis morsan o pengar.
Zee Ya !!

Postat av: Mikaela

Gott med fika idag... =)
Kul att ses igen honey!

2007-05-16 @ 18:12:25
URL: http://www,BeautifulLife.blogg.se
Postat av: crazypill.blogg.se

tack för din snälla coment =)

2007-05-16 @ 21:23:57
URL: http://crazypill.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin