Snygg på Preben!


Nu har min hårfärg fräschats upp! Skönt!
Nu fattas bara en solbränd hy till det mörka håret ;)
Luktar underbart salongs gott... mmm! Plus att håret känns babymjukt!

Känner mej en aningens hungrig nu. Trots att jag fick allvarliga kräk-känslor efter den där pajen. Hmm, gott i början men jag brukar inte käka massa sånt längre och det märks. Blääääääääää!

Har inte kikat färdigt på filmen än heller. Hola bandola, jag är verkligen hopplös. Men om jag inte åker till Trollhättan imorn så SKA jag fixa klart resväskan.

Just de ja, fick äntligen köpt ett nytt läppglans från Nouba oxå!
image957

Peace!



Do your thing:
Postat av: Linda

haha men du bruden då är det nog dags att börja tänka på packningen=) Dagarna går fortare än du hinner blinka så är det lördag:P

Postat av: Lillefot

Skönt med fräscht hår :) Älskar brunare nyanser till en fet bränna. Tyvärr lyckas mitt hår alltid bli sommarblekt i en röd ton och därför väljer jag lite ljusare slingor precis innan. Gäller att ligga steget före, haha.
Precis som jag ska göra med min förkylning. NU ÅKER DEN PÅ SPÖÖ ;)

2008-04-08 @ 22:35:07
URL: http://lillefots.blogg.se
Postat av: Malin

noubas läppglans är härliga :D

2008-04-12 @ 15:45:23
URL: http://lillamalins.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin