Jaha, Emelie jag hörde att du va ute igår?

... Näää aaa,  nämen jag vill inte prata om det.

Jag försöker verkligen. Gudarna ska veta att jag verkligen försöker!
But other than that så hade jag faktiskt en trevlig kväll ute :)

Lätt förfest hemma hos N, och nu i efterhand kan man ju fråga sig varför jag inte önskade mej "Björn Gustavsson - Ett Livsverk" i julklapp. Oh well, taxi till Harrys vid halv tio. TUR. Det bara öste in folk efter oss sen. Lite drinkar hit, och en shot dit. Bjuden på champagne och nedsprutan av champagne. 1-0, om man säger så. Dans och trevliga möten.


Testing testing med nya digitalkameran! Finally en nyyyyyyyy liksom ;)

Do your thing:
Postat av: Emma

Fin bild blev det med den nya kameran iaf ;)

Postat av: josephine

gud vad fint hår :o

2008-12-26 @ 18:44:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin