Sunday Feelings!

Godagens!

Det är min söndag idag. Och jag ska försöka göra den effektiv. Man kan ju lugnt säga att dagen igår bestod av att ta de lugnt. Sååå, idag SKA jag bli klar med mitt rum äntligen, kanske baka bullar, gå ut med vovven (som vanligt iofs), kolla klart på "What happens in Vegas eftersom jag somna framför den igår och sen ska jag göra en uppfräschning av mej själv. (Duscha, manikyr och pedikyr.)

Kanske till och med slå in lite julklappar och planera resten. Just de ja, ta fram min lilla gran och pynta den oxå. Mmm jag älskar julmys!

Talk 2 ya later babes!
xxx


Last years x-mas!



Påtänkt SenareEn Magaluf-profil och en Lidköpingsgrabb verkar ha funnit varandra! Fattaru hur small this world is?? Inte okej! Helt sjukt knasigt faktiskt!




Do your thing:
Postat av: Mikaela

Magaluf och Lidköping är som ketchup och sylt! DET GÅR INTE IHOP!!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin