Passion for Fashion... bags!

image789

Jag gillar mina fina påsar!
Men kanske borde jag använda dom till något oxå?

image790

Nåja, min älskade Bik Bok-bag brukar få följa med så fort jag behöver packa. Dock börjar den bli sliten. Därför blev jag överlycklig när jag fick en ny! Ända tills jag kommer hem och märker att dragkedjan är paj! CRAP! Men jag tror jag bräker ner lite skit i den ändå. För om en stund far jag mot Skövde! Vi hörs imorn!! Pözzen!



(Come on, meet me half ways...)



Do your thing:
Postat av: :]

Läckert!
Hur var gårkvällen? Jag ligger sjuk igen :/ mer sjukt. Känns riktigt segt. Det här blev ingen minnesvärd helg direkt, suck. Får önska mig själv bättre lycka nästa gång. Nu ska jag gosa ner mig i täcket igen. Kram kram

Postat av: Natta

nej ajg bor ej i närheten av skövde ;P
jag har också massa såna "fin"-påsar.. det är dem man sparar på hehe. vet inte om det där var alla dina men i så fall har jag ca 4-5 gånger mer än det där ;P

2008-01-20 @ 00:14:22
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Mikaela

Du och Bik Bok...

2008-01-20 @ 15:52:07
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin