Dax för planering!

Min dator vägrar samarbeta med E4.an helt enkelt. Men de är ganska skönt att mysa lite här på BeachCluben oxå. Men detta kräve rlite planering enligt mej... blogga hemma i lägenheten och sen bara publicera det här. Spara tid :)

Man hinner nämligen inte så mycket på dagarna. Man sover, går till stranden, duschar o fixar, käkar och sen ska man jobba. Det är till och med så att man hellre går hem och sover efter jobbet än fortsätter ut i dimman faktiskt. Jag som slutar 04 hinner aldrig vara med mina vänner ändå. Dom är ute på äventyr när jag kommer ut eller så vill dom gå hem... SOPOR! ;)

Nåja, jag och Mikaela kom på en plan:
Jobba juli ut, glida 1-2 veckor här nere, åka hem och sen komma tillbaka på Bartömningarna!!

PAX!

Puss o Kram på er!!


Do your thing:
Postat av: L

Postat av: L

Så du kommer hem snart? Underbart! För mig ;)

Nja, jobbet känns sådär faktiskt men vissa dagar funkar det rätt okej. Inget drömyrke men bra pengar just nu, i guess. Hur som helst. Take care där borta. Kram!

2008-07-02 @ 22:00:35
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin