Överhettad!

Här är jaaaaag!!
Förlåt för min kassa update men jag har försökt att komma åt internet... tyvärr krånglar uppkopplingen fortfarande på E4.an och sist var de strul på BeachCluben med :(  Fuck! Men vi får se hur de går nu.

Hur som helst. De är typ värmerekord i Magaluf! Vi är överhettade!! Svettas som en gnu och orkar inte göra nåt. Men igår tog vi oss iaf i kragen och åkte till Porto Pi i Palma för lite skön shopping. Mycket bra utdelning må jag säga!!



* 3 klänningar
* 1 linne
* 1 jeanskjol
* 1 korta harembyxor typ...
* Hårspray
* Lypsyl
* Tandkräm
* Choklad
* Örhängen

Jaa, jag är nöjd minst sagt. :)

Idag har jag planerat att bara ta de lugnt. Chilla. Gå upp till Barskolan och se om mitt paket från mamma kommit! Får se om de blir nån utgång fter jobbet ikväll. Slirade lite igår, och i förrgår... och... ja de har blivit några dar i rad. Fast en av dagarna var jag nykter. Och då var Rasmus och Mikaela dyng!! Hmm... sådär kul ;) Marica var hemma och sov. Bra tänkt! Jag känner för att följa hennes råd ikväll.

Förövrigt så befinner sig Ola i Magaluf nu. Han uppträder på Casablanca men jag som jobbar till 04 missar honom varje dag :( Tråkigt! Nåja, vad är en bal på slottet? ;)

Ha en fin dag mina ankor i havet!
Solong!




Do your thing:
Postat av: Linda

Kul att höra från dig iaf :) Sweetiepie. Livet går i ett här. Men jag funderar över dig och hur det går ibland. Kram

Postat av: Emelie

Hej snutt. Förlåt för att jag är sämst i världen på att svara på kommentarer. x-( Jag krafsar ner ett inlägg och springer iväg, haha.



Oj nu är det nån som har shoppat ser jag. ;) Härligt, hoppas du får med allt hem sen. Hehe.

2008-06-26 @ 11:45:12
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin