Update en liten stund senare än beräknat...

Hej på er!
Internet krånglade som fan igår på E4.an... strulade idag med så nu är jag på Beachcluben och surfar med en smoothie i handen! :) Jobbigt bara att de blivit så mycket turister, man får knappt plats. Förresten så är dom jobbiga i ren allmänhet. Fulla engelsmän... BLÄÄÄ! Men hur som helst, här kommer Midsommar-updaten!! Enjoy!

Midsommar på Mallorca 08!


Vilken underbar dag vi hade här på Mallorca på ni tro. Strålande sol och glada humör! Dagen började med dusch och iordning fix. Hämtade Mikaelas och Maricas blomsterkransar och jag köpte mej en röd nejlika som jag fäste i mitt hår... dagen till ära så klart ;)


Klockan 13.00 samlades alla på Grabbarna Grus på "förfest". Gratis drink och sen blev de visst en till + shots... Med tanke på att jag inte hunnit *harkel* käka nån frulle så var jag en aningens rund om fötterna när vi vid 14-tiden tågade vidare mot Beachcluben och Ness för middag! Alla tog plats vi borden och Freddan hälsade oss välkomna. Lite Sambucca delades ut som priser och sen var buffén redo att ätas upp. Pastasallad, wokgrönsaker,  sill i mängder, potatis, köttbullar, grillspett, lax och kyckling... Mmmm! Allt medans Sangrian flödade friskt ;)


Trevligt mingel och gratis drinkar på Beachcluben. Dans runt Midsommarstången nere på stranden och sen smet vi in på Chili Loungen för att hälsa på rasmus som tyvärr jobbade. Tillbaka till GGBC och sen hem en snabbis. Efter ett kort besök på Godfather slog vi ner våra rumpor på Gjökeredets uteservering. Med en kalas i handen kändes livet allt härligt bra! Men än var inte kvällen över... vi unnade oss mat på Chili vid 20-tiden. Jätte god vitlöksmarinerad Ryggbiff med klyftpotatis och vitlökssmör + wokgrönsaker. Så himla DELICIOUS!

Ombyte hemma och fix av sista touchen, sen gjorde vi gatorna osäkra :P Nu när jag jobbat till 04 missar jag ju att hänga på ställen som E4.an och TreO nattetid... därför kändes de extra roligt att dra en riktigt repa med alla ställen included, ja, nästan alla... som vanligt nuförtiden uteblev GG.


Jag tror att detta är ordningen: Vi började med en smaskig drink på TreO. Sen in på Oas med Marcus i följe och spelade biljard. Vidare till E4.an där Johan var dyng och ville bjuda på gratis drink... så gärna så ;) En gång till in på Gjöken och sen vidare till TreO på återbesök. Väldigt snabbt dock pga att Kristian gärna ville stänga ner och gå hem kl 03 :P Vi ramlade istället in på UnderBar och direkt fick jag en Rosa Pantern i handen av Rasmus jobbarpolare Nicole. Thanx :P Jag tar emot! Blev oxå bjudna på Absinthshots av Micke (ägaren)... trodde jag skulle spåra efter detta men hela kvällen var rätt lugn faktiskt. Konstigt! Nåja, ville hinna till Viking innan stänging 04. Upp till Casa för shots efter det. Tillbaka till UnderBar och sen avslut på Beachcluben. Där kan jag dock säga att mitt humör var slut. Jag orkade inte med mer fest, så en snabb kik inne på nattklubben och sen skrek magen efter kinamat :P

Allt var en aningens virrigt hemma i lägenheten oxå visade de sig... men de som händer i Magaluf stannar i Magaluf mina vänner ;) ... *hihihi*


Hoppas alla hade lika trevligt som jag!













Pussen!


Do your thing:
Postat av: Sis!

LÄNGTAR EFTER DIG!!!!!!

2008-06-22 @ 21:13:34
Postat av: Linda

Åhh vilka fina kort, nu längtar jag till värmen, stranden och en FET pool att bada i.

Du verkar ha haft det bra i helgen, min helg var okej. Dags att sova här, natti söt.

Postat av: :o)

Vilka mysiga bilder, midsommarfirande @ mallis också alltså ;) Hehe! Och kul att du gillade bilen, glad jag blev :)

Jodå, vi är helt iordning i lägenheten faktiskt. En gammal klassis var och hälsade på och sa att det såg ut som vi bott där i flera månader. En komplimang.. tror jag ;) Bara internet som saknas nu. Sitter hemma, hos mam, och surfar nu. Men det får duga så länge. Kram du!

2008-06-23 @ 12:06:49
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe, va roligt att ni firade där nere! Vill också ha värme.. här regnar det bara, är kallt och blåser :( min midsommar blev riktigt lyckad ändå!



Ha det bäst, kram

2008-06-23 @ 14:37:06
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Sabine

ni verkar ha haft en härlig midsommar :)

2008-06-23 @ 15:12:04
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Låter som en lyckad midsommar, väldigt speciell måste jag säga. På stranden sådär ;P Härligt. Fin vad du också! :-D

2008-06-26 @ 11:46:28
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin