Hello! This is Emelie speaking...


Jag känner lukten av dålig update. Nåja, förlåt.

Öppningen av GG Nightclub i fredags var spårad ;) Riktigt skoj! Än så länge har inte så många hittat hit till vår party ö men i sommar kommer de steka! Alltså inte överdrivet mycket folk än på stället men jag känner en ny favorit... Jag som jobbar till 5 om mornarna sen på Oas kan glida in efter stängning och ta en bärs ;) (Dom stänger 6.00) Ja, jag skrev bärs... jag har börjat gilla de nu! Hahahaha! Fast Shandy är godare...

Detaljer sa ni. Okej. Premiären började med att jag och Linda gled ner till Beachcluben vid 22-tiden. Drack en JÄVLIGT god jordgubbs Mojito och pimplade snittar. Mikaela joinade oss efter work och när tiden kom och kändes redo smet vi in och checkade läget på nattklubben. Inte så mycket folk som sagt så vi hoppade över till Gjöken och dom andra "vanliga" ställena. Tror vi var på GG vid stängning och sen åter till Beachcluben. Mycket drinkar och fulltankade jag... hoho jaja, ööööm, tror klockan var nån gång efter 7.00 när jag och M däckade i sängen med kläder, smink och ja, allt man inte ska ha under naptime :) Men roligt sa jag!

image994

image995

Vi har kört galet i 2 dagar till efter detta. Trots att vi i princip bestämt lugn hemmakväll varje dag. Bra jobbat! Men man måste passa på. Sommarn är snart slut ju ;) Näää, men när jag börjar på Oas blir de ju inte så mycket ferre ihop. Precious time nu alltså.

Ledig dag idag för oss. Har solat, käkat köttbullar med mos, brunsås och lingon här på E4.an. Gottisch! Var förbi Oas innan oxå och skrev ner lite drinkar. Strax dags för chill på Beachcluben. En jordgubbs smoothie skulle sitta perfekt i kistan! :)

Avslutar dagens med en livebild ;)
image996

image997

Peace!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Schmack schmack! Såååå JAAAA!
JUST DET!!! NU KÖÖÖÖR VI... en smoothie på Beachcluben, sa jag.

Postat av: Mikaela

+ Schmack!!

2008-05-05 @ 18:15:24
URL: http://beautifullife.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh, sötnöt :) Det värmer. Tänker på dig också, hoppas du har det bra. Låter sannerligen så. Kram

2008-05-05 @ 19:32:42
URL: http://lillefots.blogg.se
Postat av: Malin

Låter lite som fullt ös medvetslös ;)

2008-05-06 @ 18:39:03
URL: http://lillamalins.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin