Steka!


Jiiihooo :) Solen is back! Jag passade på att steka 2 timmar på stranden tidigare. Sen softade dagen på som vanligt... duschade och nu har jag suttit på E4.an sen halv sex. Käkade fisk med potatis och remouladsås! Behöver jag säga att det var himmelskt gott med fisk? Man äter dåligt av de annars här kan jag tala om.

image1004

Mikaela blev råfull igår. Det ska hon INTE bli idag. För Emelie orkar inte ta hand om henne mer ;) Hahahaha! Vi ska faktiskt gå ut och TA DE LUGNT ikväll! :) Håll tummarna för oss! Hoho!

Nu har jag suttit här och gjort massa annat så nu orkar jag inte ens blogga... Mmmm SOPA! Men jag ger er något saftigt imorn istället. Aight? Puss o Kram!!



Do your thing:
Postat av: Linda

Härligt att ni har sol, det harvfaktiskt vi också haft fast det skulle bli sämre väder.
Hoppas du får börja jobba snart.

Kram

Postat av: Helena

Du verkar ha mycket roligare äv vi har här hemma Ugly Betty och gänget, kommer att gå i repris. Var rädd om dig och ha det jättebra kram!

2008-05-13 @ 21:05:49
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin