Några ord på vägen... ♥

Hej Lovers!
Gjorde en Dry'a åt A och lämnade sedan baren i andras händer inför helgen.
Känns sådär måste jag erkänna att lämna bort ansvaret men dom kommer fixa de galant ;)

Såhär är faktiskt läget - I surrender. Jag har insett att jag inte kommer hinna varken blogg eller face imorn. Därför blir detta det sista ni hör från mej innan jag drar till Tallin på PARTY-CROUISE! Åker tidig fre-morgon till Skövde, tar tåget till sthlm. Möter tjejerna och drar mot Frihamnen. Tillsammans ska vi konsumera några liter alkohol och ha jädrans skoj ;)

Update med bilder + en video dyker upp så fort jag kan stå rakt igen.
Söndakväll am I expected 2 be at Lidköpings mark igen.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin