Early Sunday Birds

Gokväll, Gomorron. Tjaa va fan. De är ju fortfarande lördanatt fast ändå söndamorron. *kliar mej i huvvet* Eeh, de är ett nytt dygn iaf. Och jag stavar som en kratta!!

Hade jag inte vart en moraltant när de gäller stavning och rätt utseende på min blogg hade de istället sett ut såhär:

"Gokväll, Gomorron. Tjaa va fan. De är ju forffarande lordanatt fast änfå söndamorron. *kliar mej i huvvet* Eeh, de är ett nytt ygn iaf. Och jag stavar som en krata!!"

Men vem håller koll liksom?
Jag är säker på att de flesta av er hade läst rätt ändå. Oftast ögnar man bara igenom texten, ögonen snappar upp bokstäverna och hjärnana sätter ihop dom till familiar meningar. Japp så äre.

Jag har haft en skön lördag. En ledig lördag.
Lång sovmorgon. Tog en tur in till stan med mor. Svängde förbi morföräldrarna på vägen hem och försökte lära dom hur deras nya mobil funkar i ren allmänhet. Frustrerande. Men jag är en lugn o sansad kvinna in a crisis.

Väl hemma fick jag för mej att ta en uppfriskande promenad i regnet. Nåja, min plan var bara en uppfriskande promenad. Regnet var bara en extra bonus.

Kikade på nya Gossip Girl och sedan följde hederligt familjemys i soffan framför Stjärnor på is.
Nej.
Det här nya Dansbandsprogrammet blev det istället. De var faktiskt ganska roligt.
Slutade till o med me att mamma o pappa ringde o röstade på Scotts. TVÅ gånger ;)
Scotts kommer från lilla Lisch förstår ni. Och frontkillen är T's bror ;) De ni!

Nu ska jag sova!
Jag vaknar helst till sol imorgon. Går det att ordna?
Tack och adjö.

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Om du ser regn som en så himla härlig bonus kan du tamigfan ta vårat regn också.



Kjaerlighet!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin