Sweet Dreams!

Drömde att jag träffade och somnade i hans armar.
Vaknar, vänder mej om och inser att jag faktiskt ligger i
's armar och myser.

Saknar den natten.
Men jag hoppas att min och Mikaelas plan över New Years går i mål! Det kommer bli så syyyyykt! Dags att håva in cash bara. Fattig sa jag!

Nåja, man lever för dom små glimtarna i livet. Här närmast tror jag en liten tripp upp till Gävle är planerad!! Maria-Elena-Reunion sa jag! Familjen ska återförenas. Åtminstone för ett par dar :)

Sen har vi ännu en återträff att se fram emot, Magaluf Reunion 2008! Smashing FYLLA 48 timmar i sträck, Sthlm - Tallin! Vi bjuder på riktig awesomeness! Galet var bara förnamnet under förra årets kryssning! Nu kööör vi!

Regn, sol, promenix, regn, sol, datanörd, regn igen, sol igen, vad ska jag göra nu?
Hmm, ja vad ska jag göra nu?


Gud vad jag läääängtar!!

And you don't even know it yet...



Do your thing:
Postat av: SabinaO

Hej! Just nu undrar jag om du tror jag kan bli model? - Sabinao.blogg.se Välkommen! =D


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin