Lunch och fresching up my hair :D

Tjaaa!
Jag har planer på förmiddagen. Ska in till stan nu och luncha med N.
Sen följer jag med henne till Preben och där ska vi snygga til mitt hår! Som förövrigt blivit riktigt långt nu egentligen... jag tänker inte på det själv men bilden talar väl för sig själv? ;)



Sååå, min Helsingborg-update blir lite försenad.
Men håll ut... PUSS!!


Do your thing:
Postat av: Tina

oj vilket långt fint hår du har. tycker du ska färga det mörkbrund. så de blir en mörk härlig färg.

har du hittat någon lägenhet ännu?

ha en bra dag. kram

2009-04-14 @ 13:01:15
Postat av: sandra

Håller tummarna för att det blir nått=) Ja jag är fortfarande förkyld och hostig men har i alla fall jobbat dag!

Postat av: Sabine - Ab imo pectore

härlig bild :)

2009-04-14 @ 19:27:28
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: MissBartender svar:

Tack Tina! :)

Jag älskar mitt hår när det är riktigt mörkbrunt men det blev lite ljusare idag faktiskt... vårfräscht!



Har inte hittat nån lägenhet än. Tråkigt men jag fortsätter hålla utkik! Kramis

2009-04-14 @ 19:33:51

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin