Hej!

Jag är så himla astrött! Fan, nu får de va slut på det här gråa mulna vädret! I can't cope with it! Jag behöver energi! Hur länge ska våren dröja eller? En solig semester skulle sitta på sin plats :)

Det var trevligt på Pirum igår. Men idag börjar en ny jobbvecka.
Den här helgen försvann fort för mej. Hahah, känns inte som jag vart ledig.

Hoppas det trillar in mycket folk i veckan så vi får att göra.
Mmmm... nä, Annie jag är ledsen, har inget mer roligt att säga ;)
Kiss Kiss


Härliga tider...




Do your thing:
Postat av: Anonym

Hihi, det är okej. Fick iallfall veta att du levde! ;) mallis snart? typ NU? :)

2009-01-27 @ 15:51:04
Postat av: Linda

Hej gumman!

Jag mår bra, fast nu saknar jag sommaren tack vare dina foton. Hur har du det? Whats up liksom? :)

Ja, nu närmar sig flytten och jag bor i lådor.. men det är helt okej. Fikapaus snarast. Kram


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin