That I wouldn't have predicted...

Ledig idag! Va knasigt... Men för att göra historien kort sammanfattar vi de hela med att januari är en skitmånad och någon annan behövde mina timmar bättre idag. Eller nåt.

Nu fick jag helt plötsligt massa tid över. Därför har jag vart i stan och letat efter present till mamma som fyller år på fredag. jag ska köpa Scotts skiva men den va slut :( Kommer in mera imorn så jag får hänga på låset ;)

Jag fick oxå med mej en locktång hem!! Äntligen!
Min gick ju mystiskt sönder i Spain. Eller ja, den fungerade hemma men va kaputt när jag skulle använda den där. Weird. Den nya ska provas sen iaf! Vid 19-tiden ska jag till jobbet ändå ;) och käka maaaaaat med några kollegor. Det blir kul! Säkerligen lite att dricka oxå :) Så kvällen blir nog lyckad.

Talk 2 ya later!
Kiss Kiss


Do your thing:
Postat av: Ida

de är ju jobb dag in och dag ut, kläder får man för mycket av, hittar ja inget hemma så klär ja ju på mig när ja kommer tilL min butik!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin