Design freak ;)




ÄNTLIGEN har jag fått min laptop-dekor!!
Fan va pimpad min älskling är nu ;) I lööööööv design!! Livet blir så mycket roligare :P Hahahaha!
Fast nu äre bråttom!! Som vanligt... gud, jag sitter helt osminkad, och ska va klar att åka 14.00!!!! Jag HATAR den här sidan av mej själv. Hur svårt ska de vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?? ;)

Puss hörs sen!



Do your thing:
Postat av: liilife

Hur snyggt som helst!! Avis ja blir.. :P

Hihi jo det är jag vet du, är lite anonym på bloggen o försiktig att lämna ut den, är rädd att "fel" folk kan hitta dit då jag skriver ganska öppet.. Men vatusan, dig är ju ingen fara! :D



Jag åker imorrn till H-strand, om du är i krokarna så hojta till!!



Ja är lite avis på att du snart har ett ordentligt hem.. ;)



Hörs vidare tösabit! :) Puss!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin