F L Y T T P Å G Å R!!








HEJ PÅ ER!!
Provade att mobilblogga under dagen men kan väl konstatera nu att det gick sådär.
Hur som helst. Heldag i lägenheten. Städar och plockar upp all skit jag samlat på mej under åren. Rena rama julafton för sjutton! ;) Lite bilder från dagen. Det var bara att sätta tassarna i kassarna och ta tag i röran... Min första måltid i mitt nya bo blev en jävligt go och välförtjänt kebabtallrik! Inne på Roma sprang jag förresten på N och hennes kille :D Tänk va litet Lidköping är... hehehe.

Eeeh ja, jag ska ta med mej vovven till lägenheten nu igen och diska lite glas och röja upp.
Sen blir det myskväll med pojken. Vi hörs imorn mina fina ludna gosegrisar! PÖZZ!!

Do your thing:
Postat av: sandra

Är ni tillsammans nu ? Är det kusin min lr

Postat av: liilife

ser hur fräsht som helst ut i lyan!

och guuud vad sugen jag blev på kebabtallrik!

:)

2009-06-19 @ 12:03:38
URL: http://liilife.wordpress.com

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin