SJÖN!

Good Morning Beautifuls!
Vilken härlig dag! :) Ut med båten som planerat alltså. Ska hämta mitt soffbord först på EM. Åka och köpa lite gott att ta med ut, bilen ska besiktigas och mamma ska klippa sig. Men sen så... ;)

Och vilken mysig kväll det blev igår. Vi hoppade bion och drack några fler glas vin på F & K's gård istället. Underbart! Fast ibland undrar jag vart Emelie som alltid tar kort på allt har tagit vägen? Inte en enda skön pic fick jag med mej hem från gårkvällen... *knäpp på näsan* Ska absolut föreviga denna dag istället. Lovar! *host host*

Nääeee, milda Matilda! Snart kommer väl pappa hit och då äre bäst att jag är klar.
Ikväll ska jag och tjejerna gå till Måndax! :D Kommer bli en underbar dag idag med! Puss!


Ska snart upp på väggen :)

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin