Äntligen sooool!

God Morgon!
Äntligen sol ute igen!! Jag måste ut och slänga mej i solstolen.
Så äre bara. No time 4 blog right now alltså.


Fast jag tänkte berätta snabbt om gårdagen först. Det blev ju så stressigt att jag aldrig hann det. Well, klockan 8.00 åkte jag till Salong Preben och mötte upp både frisörer och andra modeller för dagen. Nathalie och jag kom fram till att jag skulle ha en stor och rufsig fläta i håret. Efter ca 2 timmar var vi klara med håret och make up. Bytte kläder till någon form av vit klänning + en mysig grå fleecekofta över, (svaaajn kallt på fm). Sen begav vi oss ut på Torget och in i det fina tältet där vi höll hus. Röda mattan o grejer ;) Klockan 11 uppträdde Mr Zelmerlöw och efteråt fick vi reda på att vi oxå skulle upp på den där jäkla scenen och gå catwalk :S Hoho... men det gick bra! Så nu är det bara att fortsätta på det spåret... hehe, nä skoja! Det blev 2 visningar iaf och sen lämnade jag Torget vid 14-tiden för att hinna andas lite hemma innan jobbet.

Rolig och intressant kväll.
Men som sagt, nu väntar solen!! PUSS!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin