Ärliga Härliga Småtadstimmar



Har avnjutit kvällen på Cafét med systra mi och ett par av Guds goda ting.
Ärliga, härliga småstadstimmar... vinrus :)

Här sitter jag nu med godispåsen i min ensamhet och väntar på min man.
Katten ligger och tittar på kylskåpet och ett gällt gnäll ljuder varje gång han tror att dörren ska öppnas. Jag säger hej och han svarar hej... Det är fint med djur  

21:09... minst en timma kvar tills hjärtat slutar. Jag kan omöjligt lägga mej i soffan och vänta. Då somnar jag. Jag kan omöjligt sitta kvar här. Då somnar jag.  Jag kan möjligt tänka mej en dusch och hoppas bli piggare.

Imorgon börjar jag kl sju. Och Hjärtat jobbar kväll igen... då får det bli en sån där hemma-fixar-dag. För i ärlighetens namn... Jag har inte diskat. Och jag har inte laddat hem ett virusprogram. Men jag har bäddat rent i sängen xD Åååh vad den lockar nu... ;P

Puss&Kram!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin