No Comment

Aa ni får ursäkta. Men jag var fjantigt "dagen efter" igår....
Börjar nog bli gammal :S  Hihi!
Gårdagen tyder iofs på att vi hade en grym lördag! För det hade vi!

Det skummaste som någonsin hänt tror jag kan vara när jag vakna med Älskis brevid mej i soffan och kebaben på bordet.... klk halv sex igår morses!!!! HALV SEX!!! Jag kommer inte ens ihåg att jag var mätt och slutade äta. Vi måste, bokstavligt talat, bara fallit bakåt och somnat xD Fan va jag skratta åt det igår. Fast inte lika kul just i den stunden. Inga nerdragna persienner, tv.n på, fortfarande smink och jaa... BLÄ för sånt!!!!! Ni kan ju tänka er vilken fest våra "barn" hade under natten med mat på bor't ;)

Time 4 work... once again. Jäkla ekorrehjul.

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin