The end and The beginning

Tänkte jag skulle visa lite bilder från New Year's Eve i efterskott.
Det var ett bra slut på 2009 och en bra början på 2010!






Missade ju att ta kort på förrätten :P
Alla var så ivriga att hugga in på maten... hehe!

Meningen med detta inlägget tror jag egentligen är att jag bara ville säga att jag haft det underbaraste året i hela mitt liv!!    Jag flyttade till en egen lägenhet, äntligen! Skaffade mej 2 söta Ragdolls, äntligen! Köpte mej den efterlängtade bilen, äntligen! Och... blev kär i den mest fantastiska killen jag nånsin träffat! ÄNTLIGEN ;) Jag är så jäkla lyckligt lottad! Och med alla dessa äntligen's med från starten på 2010 vet jag att detta året bara kan bli minst lika bra!!!

Puss på er där ute!



Do your thing:
Postat av: Annie

åååh, va kul för dig gumman att allt har gått så bra! :) skönt att du har uppnått dina mål, keep it up! jag ska också försöka mig på allt det där detta året, iallfall lägenhet & ragdolls, pojkvän?..njaa..vi får väl se! :) fortsätt med det du gör emelie, & sluta ALDRIG blogga! jag måste ha nått jag kan läsa så jag blir lite sporrad! puss på dig!

2010-01-20 @ 13:45:40
Postat av: MissBartender

Puss på dej Annie!

Jag vet att du kommer få allt du önskar och jag kan vara avis på dej som roar dej så mycket oxå :P



Du låter hemlighetsfull... kan de va så att du hittat en kärlek som finns i dina tankar? ;)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin