Vi ska ha....

... SEMESTER i 3 veckor!!!!

Ååååh vad skönt det känns! Så skönt!!
27,28,29 :) :)  Två veckor är som en piss i havet. Nu hinner man vara ledig på riktigt!

Sitter o planerar på kvällarna. Kolmården, Smögen/Hunnebo/Kungs, Liseberg, åka ut med båten, S O L A, slappa, mysa, käka glass, bada, gå barfota i gräset... ja ni fattar att jag längtar!!

Det är mycket mys nu oxå. Det är det alltid på Rådagatan.
Jag, min man och våra bebisar ♥ Min familj! Min nya familj :)

Men vi avundas alla med balkong eller uteplats. Tur att man har föräldrar med trädgård och båt ;)
Och en syster + vänner med inglasad balkong... herregud, det går att köpa sig till mycket i sommar :P hehehe....

Nu äre dock dags att bege sig mot work igen. Efter 2 härligt lediga dagar.
Men den som väntar på något gott.....




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin