Heeeeeejje!!




Nu, kära vänner, är jag tillbaka! Hann aldrig uppdatera er innan vi åkte mot Jönköping i lördags. Jag pysslade runt i hemmet medan pojkvännen åkte och handlade lite fikagott. Sen bar det alltså iväg. Vi hade tur med vädret och fick en solig och härlig resa ner (upp?, nej ner måste det väl bli?). Vi hälsade som sagt på R's gamla kompis och hans flickvän. Där blev vi bjuda på supergod mat och hängde på uteserveringar vid vattnet, spelade spel och bastade! Helt underbart! På söndagen åt vi en härlig frukost och gick sedan en tipspromenad (jaa det är sant! ) i den gassande solen. När vi kom hem på eftermiddan var vi sådär lagom trötta och sega efter en natt på bortaplan. Därför fanns det inget annat att göra än att bara lata oss ute på terassen tillsammans med gullebarna som vi saknat sååå♥ (våra bebisar!) Sen varvade vi kvällen med Wii - jävligt mycket gos - kebabtallrik och Hundtricket.


Studion's uteservering vid vattnet var inte tröökig, så att säga. Men bartendern skrattade vi alla högt åt! Haha, vilket skämt! Dryg och överlägsen, jävla Göteborgs-dialekt och sådär klämkäck på samma gång. Nä fy fan, sånna människor hör inte hemma i restaurangbranschen! Har tyvärr sett alldeles för många sånna. Dom finns närmare än du tror...



Det gick hästar vid tipspromenaden och den ena var sååå fin!! Nästan som en Nordsvensk
fast inte lika ruffig liksom... Så tussig var den! Älskar hästar♥



I vanliga fall är ju måndagar lite utav ett hatobjekt för mej. Men denna har börjat ovanligt bra. Nästan så att jag inte tror på det själv faktiskt. Det ena ärendet ledde till att jag ska på en form utav intervju imorn kan man väl säga :) Vi får se lite vart det bär. Nu ska jag strax iväg igen för att möta upp min mor för en liten fika på ett utav stadens alla cafén. Först ska jag dock springa in på hemköp som annonserade om 5kg potatis för endast 15 spänn! Det är jävligt billigt, och passar perfekt i tiden då min pojkvän precis bestämt sig för att faktiskt gilla potatis igen  See you later hunnies!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin