Hej på er solstrålar! Slänger in ett mms-i...

dsc06729 (MMS)

Hej på er solstrålar! Slänger in ett mms-inlägg såhär på lunchrasten, eftersom jag redan nu vet att jag inte kommer prioritera datorn när jag kliver in i hemmets trygga vrå. Det är en ny vecka på gymmet, som ni säkert förstår =) Började med lite inventering precis innan lunch, så det är vad jag kommer pyssla med resten av dagen skulle jag tro. Annars är det faktiskt väldigt lugnt här uppe på dagarna och ibland känns det kanske inte helt ok eller ens befogat att stå och trampa bort tiden =\ Nåja, jag kan åtminstone drömma mej tillbaka till våran underbara påskledighet. Efter fikan igår hamnade vi i stan och tog en glass med T&J, mys! Sen avsluta vi dagen med grillad lax på terassen, vinmys framför "Om en pojke" och sen skulle vi kika på NittiLeaks ni vet, men då somna jag givetvis i min karls gosiga famn istället... Ett bra val enligt mej =) Men nu ska jag slänga i mej lite mat hörrni! Ta hand om er där ute!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin