Dan före Dopparedan!



23 december. Dagen före dopparedan. Imorgon är det julafton! Det känns inte verkligt nånstans. DEcember har rusat förbi och inte gjort speciellt mycket väsen av sig. Och inget vinterlandskap :( Noll julkänsla. Vilket är sorgligt och surrealistiskt tycker jag.

MEN! vi ska naturligtvis ha en alldeles, alldeles underbar jul ändå!
För att kicka igång denna dan före dopparedag, bjuder jag på några paketinslagningar från igår. Jösses, jag satt i flera timmar och pysslade. Not what I had in mind... men skönt att det är gjort nu. Idag ska vi inte stressa NÅGONTING! Nej, idag ska det bara mysas runt hemma i lugnets trygga vrå.♥





Hahahaha, den sista bilden är så rolig. Igelkotten är till Enza-bus såklart :) Det är lite nostalgi över den i min familj. Våran gamla schäfer Fanny hade massvis av sånna här. Och krockisar (krokodiler). Först skrattade jag i zoo-butiken när jag berättade det för R och sen skrattade jag ännu mer när jag sms.ade hemma på golvet med syrran... Hon älskade dom nämligen utav hela sitt hjärta. Trots att dom gick sönder på direkten och tillslut var det bara massa små bitar kvar. Men OM hom hade koll på sina microbitar! Oja, varenda liten bit! Hahaha.





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin