Lite nytt på terassen!



Hej och go'dag mina fina! Igår var jag på stan och flängde en sväng med syster o mor♥ Vi shoppade loss på Lidens bland annat och jag fick med mej lite nytt hem. Kastade ut vårt misslyckade försök med rädisor. Jag vet att jag sådde dom alldeles fär tätt ;) och planterade 5 stycken smultronplantor istället  Ganska sent på säsongen så vi får väl se om de blir några bär i år. Men några utav dom hade iaf blommor.


Idag har vi gjort våra lördagstradioner på stan, as usual. Lämnat in Lotto och Stryktips, köpt goda röror hos R's mamma i fiskaffären och även köpt present till henne, då vi ska hem dit imorn för att fira hennes födelsedag!

Ikväll ska vi frossa räkor och titta på bästa Sommarkrysset!  Love it!
Hoppas ni har en go helg! I'll see you!






Do your thing:
Postat av: Greta

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

Postat av: MissBartender

Tack du :)

2011-07-12 @ 22:19:55
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin