Midsummer-Nails! :)




Lack: Ofärgat
Dust: Grönt
Extra: Blommiga "stickers"




Körde på grönt glitter till Midsommar! Kändes lite blommigt och somrigt
Tyvärr blir ju aldrig bilderna rättvisa... Både suddigt och missvisande i färg.
Men vem vet, jag kanske lyckas fånga en bättre bild som kommer upp senare...







Do your thing:
Postat av: Ebba

Jag måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Postat av: MissBartender

Hej Ebba!

Tack för din fina kommentar! Roligt att du gillar min blogg! :D



Jag försökte mejla på den angivna adressen men fick tillbaka mejlet så det verkar inte funka. Så hoppas du hittar detta svar:



Jag är tyvärr inte så insatt i det här med bloglovin men kan tänka mej att bloggaren kanske måste vara registrerad någonstans för att läsarens ska kunna prenumerera? Jag ska kika vidare på detta! :)



Ha det riktigt gott! Mvh Emelie

2011-07-11 @ 14:34:43
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin