No air





Vad är det här? Va?!


Alltså, 22 juni och man ska fan inte behöva ha jacka på sig för att inte frysa när man går ut! Nu har det varit skitväder hur länge som helst! Inte okej. Jag är så *''#!?/%#* trött på att vakna, dra upp persiennerna och mötas av igenmulen himmel, grått, grått, grått och sen börjar det smattra på fönstren... Fortsätter det såhär så drar jag fan med mej pojkvännen och kör säsong igen ;) Haha, nä skämt o sido men vi behöver verkligen en ordentlig sommar för fan! Alltså på riktigt! Det här duger inte någonstans på kartan!



Längtar hit mer än nånsin just nu!!


Om en stund ska jag ta tag i livet. Då ska jag ut på ett mission på stan. Sen ska jag hjälpa mamma att färga hennes hår lite ljusare igen. Jag är oxå sugen på att fräscha upp mitt hår. Men jag får nog spara ihop en slant först... känner inte mej manad att slänga ut ett par tusen på det just nu ;) Men jag har ett presentkort på klippning at utnyttja snart iaf som jag fick av min bästa sis♥

See you later!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin