Sommardag numero två




Good Morning Sweden! Ok inte godmorgon. Jag har varit vaken sen sju! Tog en earlie tvättid idag. Kändes som en bra idé igår, men mindre bra imorses när klockan ringde. I wonder why... men nu känns det helt ok igen  Skönt att komma upp i tid när det är sånt här strålande väder!! Ååååh jag vill aldrig att det ska ta slut! Men tyvärr ser det värre ut till helgen. Såklart. Fy fan... nä nu pratar vi inte om det!

Min sambo är på g hem för lunch. Sen efter det ska jag åka ut en sväng till mamma och fika. Passa på för jag ska ändå hämta ett par saker där. Och i em ska jag och T faktiskt följa med grabbarna ut och spela golf... hahaha, trodde jag aaaaaldrig att jag skulle men ibland får man ställa upp för laget helt enkelt ;) Så ha en riktigt skön dag hörrni! Det ska jag ha!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin