1 Maj




GodMorgonMinaSolstrålar!
Jag stämmer inte in på allmänheten idag. Verkar som de flesta tänker spendera den här dagen med bakfylla och pizza. Det tänker inte jag. Jag hade istället en supermysig lördag tillsammans med min alldeles egna lilla familj. Vi mös ute i solen, åt skagenmacka och drack drinkar. Låg i den nybäddade sängen och pratade om livets förflutna... älskar både nybäddade sängar och att bara prata med min bättre hälft♥ Man glömmer oftast bort att just  p r a t a  men det är underskattat mina vänner ;)

1 maj ska vi spendera med ännu ett kalas. Igår var vi nämligen i Fillan och firade min pappa och idag äre på R's sida istället. Men innan dess ska vi njuta utav solen och även göra ett besök på stan. Så vi hörs fjunisar!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin