Morgonbestyr








Nu har jag kommit innanför dörrn hemma i stan igen och gett mina ungar mat i magen ;) Tycker synd om dom denna veckan när dom får sova ensamma men samtidigt är jag glad att dom har varann och vet ju innerst inne att dom klarar sig.

Vi köpte med oss lite god mat ut igår till Fillan och myste framför Bonde söker fru. Sen la vi oss i sängen och gosade framför tv.n. Det är konstigt att päronens säng kan vara så himla sköööön! Underbart fluffiga täcket :) Hihihi! Längtar redan till ikväll  På tal om ikväll... då kommer T&J ut till huset och vi tänkte bjuda på lite mat! Ska bli mys att träffa dom, känns som längesen nu.

Men först ska jag jobba lite, vi hörs kanske senare om tiden räcker till. Har iaf ett tidsinställt inlägg till er under dagen ;) See you later bunnies!







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin