TGIF




Mmhm. Riktigt jäkla go känsla över att det äntligen är fredag! En vecka går verkligen knäppt fort egentligen. Sitter här i lägenheten framför Nyhetsmorgon och myser med missarna brevid mej i soffan♥ Kan ha vart så att jag hade ganska mycket dåligt samvete igår när vi kom hem vid tio-tiden, gav dom mat och pratade lite och sen lämnade dom igen tjugo min, en halvtimma senare. Usch! Men dom verkade ha sovit gott när jag kom tillbaka imorses och nu är dom mätta och belåtna minsann.

Åh fy fan! Nu visar dom massa skaldjur på tv.n.... Såååå gött! Och sugen jag blir! Hmm, vi hade ju bestämt kebab ikväll (ja hemmagjord alltså) men nu har jag lust att ändra mej  hihi. Får se vad det blir till Idol ikväll! Nu ska vi mysa vidare här hemma och sen ska jag till jobbet. Have a nice friday hunnies!












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin