Måndagar, ni vet...




Hej hopp! Haha, konstigt att jag lät så pigg och glad nu va? ;) Det är ju trots allt måndag... Jag har inte hunnit med så mycket idag än: dusch, telefonkö, frukost, telefonkö, handlat present till mamma och så lite mer telefonkö.

1. Jag fattar verkligen inte hur svårt det ska vara att ha kompetent bra personal som svarar när man ringer till Telia?! "Men jag vill inte ha Telia Smart Start för helevete!!" Åååååh!

2. Skönt att äntligen tagit tag i "iPhone-problemet" inför Thailands-resan. Nu ska vi slippa en faktura på x antal tusen efter hemkomsten...

3. Hatar när man äntligen tagit tag i telefonen för att ringa det där jobbiga samtalet och personen i fråga inte svarar! Hmm, *skjuter på det lite...*


I eftermiddag ska vi åka ut till Fillan en sväng och fira mamma som fyller år idag! Det gör även svågern, så ett varmt grattis till er båda! Tvivlar på att det händer något mer resten av kvällen. Men det är precis så vi vill ha det. Något gott på bordet, Scrubs i dvd.n, täcket i soffan och tända ljus. Love it!♥







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin