Juli och semester-upptagen!

 
Gokväll fina ni♥ Det blir tyvärr sämre uppdatering såhär i semestertider. Jag bannar blogg.se-appen varje dag för att det NU IGEN inte går att blogga via den. Uselt. Känns på någe vis mycket "meckigare" att sätta på datorn och greja. Hmm...
 
Hänt sen sist:
Igår (måndags) var vi ute på lite semester-saker-jakt. Tält, campingstolar, kylklampar... osv. Så nu är vi redo för lite vacation på riktigt. Finnemang!
 
Idag:
Blev en hyffsat fin dag faktiskt. Dra på trissor ;) Vi spenderade hela förmiddagen ute på terassen och på täcket. Lata härliga dagar♥ Handlade en sväng på em och på kvällskvisten tog jag en fin promenad med min gamla vän F. Mys att gå i solen och tjöta om livet. Vi passade även på att gosa med Lykke en sväng och lagom tills R kom hem med donken-påsen begav hon sig hemåt igen. Kan ni fatta att BIG TASTY är tillbaka?! Helt galet BRA!!!! Den är fan sjukligt god.
 
Nu:
Dags att kissa L en sista gång, och sedan krypa till kojs. Älskar svala sommarnätter då hela sängen är sådär kall och go när man sveper in sig i täcket :) Lovely!
 
 
Och vet ni,
om bloggen gapar tomt, kom ihåg - jag har...
 
 
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin