This Saturday

 
 
Gokvällis! Här sitter jag i soffan och räknar in Sommarkrysset. Min sambo är på 30-års ferre och jag... VA FAAAAAAN!! Men åh, fick precis reda på att Agneta Sjödin leder Sommarkrysset istället för Gry!!! AGNETA SJÖDIN!! Helvete, nu kan man ju inte se på det då....
 
Ah nu kom jag av mig bara för det.
 
Jag är iaf hemma med Lykkis ikväll då vi redan varit borta från honom idag när vi firade lilla söta L på hennes (snart) 1-års dag! Det blir härligt soffmys och häng med mina grabbar alltså. Har köpt mig en god sallad som jag strax ska hugga in på, egentligen framför Sommarkrysset dårå men jag vet ärligt inte om jag klarar av Sjödin. Äckligt!
 
Dessutom är det kvavt! Och det har det varit sen igår. Trodde åskan förut skulle rensa luften. Verkar inte så. Förvisso skönt att det är varmt men nu är det bara klibbigt, fuktigt och... äckligt. (Mitt nya favoritord.) Lykke satt och filosoferade tidigare över den mörka himlen. När det väl bröt ut blev han lite överraskad men jag gjorde ingen notis om det och sen somande han om. Skönt. Vill inte att han ska bli rädd för smällar.
 
 
 
Alltså, hjälp vad dålig hon är.
(Äckligt...)
 
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin