Dagen innan helg


God eftermiddag mina raringar!
Sitter ute på terassen och väntar på att sambon ska komma hem... Lykke vägrar göra sina behov efter powernap'en så jag måste passa på han hela tiden så inte olyckan är framme inomhus. Ha för ute på terassen vill han såklart inte va själv ;)

Var ändå illa tvungen att förbereda maten förut. Jeez, har nog aldrig skalat potatis så fort i hela mitt liv tidigare :P Nu är steken i ugnen och så fort bara min andra hälft kliver in genom dörren så är allt under kontroll.

Vid fem-tiden kommer min peep Palmgren och hennes boyfriend över på fika :) Nu ska jag passa på att läsa lite om hur man vänjer valpisen vid kloklipp... Har hittills gjort det lätt för mej medans han sover ;)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin