Surprisingly Not



Jamen så kom snön igen då. Jag har dock hört att det ska bli väldigt fint väder i helgen. Runt +8 grader på lördag :D Vilket betyder att solen totally kommer kicka snön's ass! Yääää!

Det var en fin dag igår. Intressant och roligt att vara med på Fastighetsmässan. Och dessutom är alltid ett avbrott i vardagsarbetet välkommet ;) Var dock inte hemma förrän vid halv elva-snåret igår. Stupade i säng mer eller mindre. Såklart började snöstormen redan innan vi påbörjat hemfärden. Men jag rattade en safe Audi A4 hem igår. Riktig härlig bil att köra och man blir såååå sugen på att byta upp sig. Av någon konstig anledning är dom tyvärr inte gratis... så vi får nog vänta ett tag.

Om cirkus 2 timmar är jag off to work igen. Men ikväll är jag på min vanliga plats igen. Skönt det också :) Och vet ni? Imorgon börjar min helg!♥ Älskar lediga fredagar!











Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin