NOVEMBER!


Heeej mina fina!! Vilken dålig bloggerska jag är... Men inland är livet bara för jävligt för att blogga ;)

Nerå, riktigt så illa äre inte. Men den här förkylningen jag åkt på vill inte ge sig av och igår var det inte roligt att heta Emelie. Det kan jag gå i god för... Eeh, ja.


Hur som haver. Saker som slagit mej sen sist:

* Det är NOVEMBER redan!! Alltså mindre än en månad tills vi ska adventspynta!! :)

* Att "jobba om" sin sambo har både fördelar och nackdelar. Denna veckan ser jag mest nackisar dock... Känns inte som jag hunnit träffa -->Han Som Gör Livet Värt Att Leva<-- någonting sen i fredagsmorse... Och imorgon åker han på jobb långt härifrån igen.

* Att vara förkyld anser jag egentligen inte som sjuk. Men jäklar vad det tär på kroppen.


En sliten bild på en lika sliten jag.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin