Saturday with nothing but myself...

 
Well, it sure feels like it. Men det stämmer ju inte, för jag har vart på kalas i eftermiddag. Och helt ensam här hemma, det är jag ju faktsikt inte. Men nu längtar jag väldigt mycket efter min älskling och att vara ifrån varandra en hel helg, när man redan jobbar om varann som det är på veckorna... det är inte kul.
 
Nu har jag slagit på Så mycket bättre och ska softa resten av kvällen i soffan. Det gör mej iofs gott. Förkylningen hänger i, men nu är halsen bättre fast snuvan rinner. Glamoröst ;) Imorgon åker jag och Lykkis hem till mina päron och käkar middag. Och när söndagen slår sen kväll kommer äntligen min själsfrände hem igen!!
 
 
Vi provade att ligga fint i soffan tidigare idag... utan att hoppa bland kuddarna eller stå i med tassarna i fönstret och med halva Soul i munnen. Det gick sådär ;) Men söt är han ju iaf♥
 
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin