Big Fun!

All alone... not a soul but me in this empty house.
                             HELL YA!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha, nej faktiskt inte. Nu när man har hela huset för sig själv
och kan göra what the fuck man vill så vet jag inte ens
vad jag ska börja med. Jag vet ju vad som måste göras,
men att orka ta tag i det är en annan sak.

* Duscha
* Måla naglarna
* Sminka mej
* Fixa håret
* Fotbada (jag svär, mina fötter kommer att lossna och ramla av snart...)
* Åka och köpa någon smaskig mat

Var det något mer? Säkert, men jag har ju ca 4 timmar på mej. Okej, tre och en halv...
Tre och en halv?? Crap! Då måste jag in i duschen nu!!


Ska se till att ha Big Fun ikväll!
Ska dock inte bli utslängd. Inte tappa bort kajalen och inte heller lägga lypsylet i stöveln...
Jag ska inte stå och tycka synd om mej själv vid baren medans jag förklarar min kärlek över Mr Bartender till some completely stranger! Men va? Gjorde jag verkligen alla dom här grejerna förra gången? Jaaa Emelie, och det stavas P.I.N.S.A.M.T.! Men kom igen, dom älskar ju mej over there iallafall. No need for worries. Och som jag och min gamla polare Mikaela kom överens om - No Regrets!! Pakten håller väl än biyatch! =)

Titta vilken krambjörn! Saknar mina husdjur more than ever just nu!
Vill ha något betydelsefullt i mitt liv... (förutom det jag redan har såklart)
Jag vill ha någon att komma hem till!!
Någon som älskar mej villkorslöst oavsett om håret är på sne.
Men i höst händer det! Då ska jag och min Ragdoll-bebbe bli sambos!
Åh I can't wait!! Måste bara hitta min alldeles egna ängel, finns ju så många
att det knappt går att välja!


Köp och Sälj


Ha nu en riktigt kulig kväll!
Ska du ut och festa som jag? Dra på fullt ös! Fan, man lever bara en gång!
Är det lugn hemmakväll som gäller? Gosa ner dej ordentligt bland kuddar och täcken
och titta på The Holiday! Det gjorde jag igår och den ger en good-feeling-känsla som
varar ända ut i påska! (Ja, det är ju juletider i filmen.)
Puss Hej!


Do your thing:
Postat av: Mika

Klart våran packt håller. Aldrig några regrets. Och vi mot all förmodan skulle ångra någonting någongång så ångrar vi hellre det vi gjort än det vi INTE gjort. Right!?

2007-04-29 @ 17:17:57
Postat av: Mika (igen)

PAKT

2007-04-29 @ 17:18:44

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin