Blogg!

           Hej!

image56

Nu kommer det äntligen en ny blogg!
Har inte hunnit med...
Passade på att uppdatera designen här oxå =) Lite varmare nu tycker jag!
Det ska kännas mysigt att komma hit - Du är alltid välkommen!

Vad har jag hittat på då? Jo det ska jag berätta.
I onsdags var jag både hos tandläkaren och hos frissan.
Hade inga hål som tur var men däremot en liten flis som gått ur en tand...
behövde inte fixas enligt tandläkaren men jag har lite ont ibland när jag tuggar på hårda saker.
Känns nog bäst att få det lagat... det kommer svida till (igen) i plånboken men det här
faktiskt viktiga saker!

Tycker om att ha fräscht hår men det är aldrig kul att klippa av en bit på längden  =(
Inte när man haft så långt! Men det växer ju och nu är topparna friska! Huvudsaken!!
Nu är det bara färgen jag måste snygga till. Dags för en ljusare nyans.

Fredags-eftermiddag. Vad ska ni göra ikväll?
Jag håller mej lugn... har jobb framför mej hela helgen!
Det är bara så öken-aktigt att jobba HELG så det går inte att beskriva! ÅH!
Jag vill oxå ut och partajja!
Men nästa lördag osar det SOMMARKARNEVALHappy Place!!
Längtar som en galning! Har köpt ett nytt jätte gulligt linne på B.Young som jag ska ha då.
Det kommer bli sweet med jeans och stövlarna till!

Någon som ser på Djur i fara med Linda Isaksson?
Handlade om pandor igår... shit! Jag blev fan ledsen i ögat när hon gullade med bebisarna
i slutet. Varför är vissa människor på denna planet så bombade och hjärtlösa?
Varför förstör man i naturen så att vissa djurarter är påväg att utrotas?
Usch, när man tittar på sånna program så vill man verkligen hjälpa till! Och det
är ju det som är meningen oxå... funderar på om jag ska bli späckhuggarfadder igen eller
ta mej an pandorna denna gången istället. Vill ju hjälpa alla djur egentligen men det är
inte realistiskt om man vill få något över på lönen =)

image57

Ta hand om våran värld!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin