En Lördag

Hej Allihopa!

*skratt* Du vet väl varifrån den repliken kommer? Svenska är så fuuult i engelska filmer!!
Jag tänker på Dum&Dummare såklart! Eller Dum-Dummare som jag säger =)
Inte sett? Gör det NU - Måste utfärda en varning dock för vansinniga skrattanfall!
It's hilarious!

Jobbat idag, som jag visst beklagade mej över igår... gick ju bra (som alltid) men fy *piiip* vad mycket
folk det var!! Man blir helt slut. Jag är en igel på soffan ikväll!

Åh, längtar tills vi ska käka! Gott-gotti-gott-gott!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Shit, var ju inne på Hjertbergs förut med Frida och köpte en Bosse's råglimpa (nu blir du allt avundsjuk syrran =) men kom på att jag självklart skulle köpt en Flödeost oxå!
Vilken mosad banan! Och inte har vi någon brie heller säkert! Frickadeller!
Men vi har ju fetaost och så har vi min enorma påse med cashewnötter till efterrätt. Pretty good =)

Var som sagt inne i stan med Frida.
Hon kom och hämtade mej i sin ultra pigga lilla bil (hahahahahahaha) vid halv fyra och så styrde vi kosingen
mot Birgers för att mumsa härlig kulglass! O'boy!

Pratar med Mikaela on the shit just nu... (alltså msn) men vart tog DU VÄGEN??
Jag ska hjälpa mamma med maten så nu blir det ingen mera blogg för kvällen!

Love!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin