*GLAD PÅSK*


 

Påskafton!

Lördag. Hmm... det känns som att lördagar brukar innebära något speciellt.
Jag kan inte komma på vad. Men jag känner starkt att det är något med lördagskvällar.
God, that's weird!

Nej vänta!! En uppenbarelse är på väg... KRONAN!!!!
Det är ett litet ställe i Vara som heter Kronan som vi brukar sätta i rullning
på lördagskvällarna! Så är det och så kommer det bli ikväll!

Tänkte först att vi skulle strunta i Kronan i år på påskafton eftersom vi var på Stadt
i torsdags men igårkväll kändes inget rätt och när jag bestämde mej för att följa med Natta
till Happy Place så försvann den dumma känslan i magen!
Nu ska vi dessutom till Överby i Trollhättan och shoppa innan kvällens bravader.
Tess ska hänga med och jag hoppas på Frida oxå!

Nu är klockan alldeles för mycket. Ska strax iväg...
Måste bränna en ny partyskiva innan jag sticker!

GLAD PÅSK på er!

image36

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin