Hey Oh, Hey Oh!

Aj!

Jag har lite ont i magen. Fan oxå, jag skulle inte norpat på påskgodiset som jag köpte igår till mamma och pappa... What goes around, comes around. Det borde vi ha lärt oss nu! Hihi... men är det påsk så är det påsk, och då får man FROSSA i godis! Det är klart jag pasar på =)

Idag jobbar jag eftermiddag och jag känner på mej att det kommer bli massor av folk, då det är TORGdag!! Blä! Går väl an en sommardag när personalen räcker till men INTE NU!
Men jag har bara en onsdags-eftermiddag i månaden så whatevs, orka klaga dej igenom livet säger jag! Fast just denna eftermiddags-onsdag rör till det lite i mitt vardags-schema. Så ikväll blir det träning klockan 20.00 istället för vanliga 18.00 - inte så kul att komma hem klockan nio på kvällen tycker jag! Man hinner inget mer än att äta och duscha innan det är dags att sova, för att vakna följande morgon igen och jobba 10 timmar! *Suck*

Mera suck... Stadt var inplanerat på fredag... men då byter dom dag såklart! Så nu är det Hype imorn istället. Gnu-brääääk! Men vi planerar om. Jag vill till STADT!

Nu får ni klara er utan mej. Jag kan ju inte sitta framför datorn hela dan, har lite stuff att göra innan jobbet!
So long!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin