Hooked on a feeling!

Haaallå i stugan!

Vilken varm daaaaag! Sommar-känslor i hela kroppen!
Det tycks dock varenda kotte i Lidköping oxå ha...
och i Lidköping går man och fikar när man har sommar-känslor.
Vad gör du?

Två stycken premiärer har jag iallafall att erbjuda idag:
Efter jobbet var det dags för årets första fredagsfika UTOMHUS!! Kändes skönt att sitta på verandan och njuta av den varma vinden. Och så över till nummer två: Köttet ligger på grillen och jag kan känna doften ända in! Vi ska sitta ute i kvällsolen och mysa med massa gott käk!

Maten är serverad och jag måste sticka.

Imorn är det jobb som gäller 6.00 - 14.00. Jag hatar att jobba lördagar!! Korv!


Det här är vad jag längtar till!
Äkta sommar!

image52
Sveriges mysigaste ställe!



God kväll!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin