I'm driving one of your cars...

Hell YA!!!! Jag har mitt körkort i handen!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Äntligen är denna väntan över! Känns otroligt knäppt eftersom jag för typ bara ett år sen inte alls
tyckte det var kul att köra!! Hated it, liksom!

Men nu är det faktiskt SANT!! Och det är jävligt gött! =)
Weird att köra själv för första gången bara... hoho, kändes olagligt att köra tillbaka bilen till trafikskolan!
Men det gick bra och hemfärden likaså. Sprang såklart och hämtade bilnyckeln hos pappa på jobbet! Wiieeee!

Nu ska jag njuta av detta underverk och äta lite gott.
Halv två ska jag jobba... men du tror väl inte att jag cyklar in idag?? NEEEJ! Jag kör!! Wooohoooooo!!
See you later, alligator!

image55 

Ohhhhhh... I'm driving one of your cars!

Do your thing:
Postat av: Mika

Grattis igen hjärtat! You Rock!!!

Postat av: Tessan fr karlstad

Grattis tjejen!! Remember kör försiktigt!!! Saknar dig & ditt härliga skratt! Kramis

2007-04-19 @ 10:55:14

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin